מזה זמן בוחנים במועצה כיצד ניתן לעשות קפיצת מדרגה משמעותית בנושא התיירות, מתוך הבנה שעל מנת לפתח את הכלכלה בגולן באמצעות משאבי הטבע הייחודיים שיש לנו וכפועל יצא מזה באמצעות תחום התיירות. בראש ובראשונה יש להגדיל משמעותית את מספר המבקרים והתיירים בדגש על התיירות הנכנסת. המטרה העיקרית שמספר התיירים המגיעים לגולן מרחבי העולם יגדל ומספר המבקרים בתיירות פנים יגדל אף יותר. בנוסף יצירת מעטפת שיווקית מתקדמת בארץ ובחו"ל שתדע ליצור שיתופי פעולה בין עסקי התיירות בתחום המועצה.
לאחר למידה לעמוק כיצד מתנהלים חבלי ארץ דומים בארץ/בעולם בתחום התיירות הובן שיש לפתח כלים שיווקיים: יצירת חבילות נופש אטרקטיביות הכוללות את עסקי התיירות הרבים והמגוונים שיש בחבל הארץ הקסום הזה, חשיפת הגולן כ"פארק תיירות" בו ניתן לבצע רכישה של שלל אופציות תיירותיות זו לצד זו- הסעדה, לינה, אטרקציות ומסלולים- הכל במקום אחד. הקמת מערך הדרכה (מסלולי טיול מודרכים, חומרי תוכן ועוד) ובנוסף, יצירת עבודה מול סוכנים בארץ ובחו"ל.
על מנת לבצע פעולות כלכליות אלה ועוד פעולות נוספות בניהן: קשר מול ספקים שונים, פיתוח פלטפורמות דיגיטליות, הפעלת תשתיות תיירותיות כמו: פארק הירדן, פארק וולקני, מתחם צנובר ועין קשתות יש לבצע שינוי אסטרטגי ולאפשר לאגף התיירות לפעול בחברה הכלכלית שהיא הזרוע הביצועית של המועצה האזורית.
העברת אגף התיירות מהמועצה האזורית לחברה הכלכלית בוצעה בחודש ינואר האחרון וצוות התיירות ובראשו שמוליק חזן, פועל בחודשים האחרונים להטמיע את האסטרטגיה החדשה.