נוספת בארץ, בחבל איילות, שבדרום. מצב זה מאפשר לנו, כמועצה, להפעיל מערך תחבורה ציבורית בתחומי הגולן, כאשר חלק נכבד מופעל על ידי קבלן -"רמה" שזכה במכרז. כך, מתאפשר גם לאוטובוסים הצהובים והנהגים שלנו לקחת חלק במערך זה. הנהגים שלנו אחראים על הסעות הילדים בתחילת ובסוף יום לימודים. נהג מסיים בבוקר את פיזור הילדים בבתי הספר ועד לשעת האיסוף, הוא משתלב בקווי התחבורה הציבורית. לאחר שעות פיזור הילדים מבתי הספר, משתלב הנהג שוב במערך קווי התחבורה הציבורית. מצב זה מאפשר לנו שימוש יעיל באוטובוסים, במקום שיעמדו שעות רבות ללא עבודה ומאפשר לנהגים עבודה בשעות רצופות, דבר המשפר את תנאי העסקתם. בנוסף, במועצה זוכה לסבסוד ומימון של משרד התחבורה עבור הפעלת מערך התחבורה הציבורית.
לאור עדכוני שכר הנהגים בתחבורה הציבורית, בשנים האחרונות בארץ, פעלנו יחד עם ועד העובדים וההסתדרות ובשיתוף משרד האוצר והתחבורה, לעדכן את שכר עובדי מחלקת התחבורה על חלקם בפעילות התחבורה הציבורית. לאחר תקופת משא ומתן לא קצרה, בה חווינו עליות ומורדות, הצלחנו לגבש, יחד עם כל הגופים השונים, מתווה שייתן מענה לעדכון התנאים כמקובל בענף ויציב לאנשי מחלקת התחבורה יעדים, שמחד, יתרמו לשיפור השירות ומאידך, יאפשרו מתן תמריצים בשכר, במסגרת העדכון.
חשוב לציין כי מחלקת התחבורה שלנו נחשבת למחלקה מובילה בתחום בארץ והיא מודל לחיקוי במועצות רבות. עדות לכך ראינו בשבוע שעבר, בביקורה של שרת התחבורה באשכול גליל מזרחי, בה ביקשו מועצות רבות לאמץ את מודל הגולן לתחבורה.
בהזדמנות זו, אנו מבקשים להודות לכל הגורמים שלקחו חלק בדיונים ובאישור ההסכם, בהובלתו של עוזי, מנהל התחבורה בשנים האחרונות.