נותנים שירות באמצעות אפליקציה חדשה
נותנים שירות באמצעות אפליקציה חדשה
כפי שכבר דיווחנו בגיליון הקודם, בימים אלו מוטמעות מערכות דיגיטליות חדשות במועצה, וכולן מכוונות לשיפור השירות לתושב, התאמתו לכמות האוכלוסייה הגדלה ומתן אפשרות לעובדים לעקוב ולטפל במשימות. אחת מהמערכות החדשות שיחלו לפעול לאחר חג הפסח, הוא יישומון (אפליקציה) שרות חדש של המועצה.
אחת הבשורות העיקריות באפליקציה החדשה היא אפשרות מעקב בזמן אמת למשתמש בנוגע לבקשה או פנייה שהוא מבצע, תוך שיקוף מלא של השלב בו הבקשה נמצאת. רציפות היא אחד ממדדי האיכות העיקריים של שירות טוב. היא מעניקה למשתמש את הביטחון שיש מי שמטפל בנושא, ומספקת אינדיקציה ברורה לגבי משך הזמן עד לסיום הטיפול בבקשה. אותה מערכת תשרת במקביל את עובדי המועצה, כך שאת תמונת המצב יראו מקבלי ונותני השירות בכל רגע נתון. בנוסף אנו מפתחים מענה באמצעות וואטסאפ למוקד דבר שיקל על התקשורת עם המוקד.
במועצה נערכים כבר לקראת המעבר למערכת ניהול הלקוחות החדשה שתהווה בסיס נתונים ליישומון החדש. בשבוע הבא יחלו הדרכות לעובדים באגפים השונים, ובסוף החודש נצא לפיילוט ראשון של המערכת החדשה. נמשיך לעדכן.